Доброго дня коллеги. Двигатель 1990 г. в рабочем состоянии снят Т-150 К , т.к экономически не целесообразно его дальнейшее использование , проведено три капитальных ремонта, последний более 5 лет назад. Согласно методики Ез- нужно применять - 0,7, но стоимость при этом получается в 2 раза выше аналогов в интернете. Помогите с вопросом- может ли принять Ез быть больше 0,7 , если взять стоимость нового Т-150 К и б/у по БА, и рассчитать Ез по формуле 1- С/Цн , получается 0,85 ? Как быть ?
K_BM
Возраст: 53
Сообщения: 355
Откуда: Одеса
Добавлено:
Вс, 16 Окт 2016 08:16
Зняли двигун, напевно СМД і змінюють на ЯМЗ-236 – це стала практика, ЯМЗ більш надійніше. Дійсно двигуни СМД, я не знаю де зараз доцільно їх використовувати, можливо тільки в мотопомпах, дизель-генераторах і то навряд. Якщо розібратись із сутністю Ез – то, на мій погляд, це не просто фізичний знос, а ринкова втрата вартості відносно нового. Ми як оцінювачі, повинні проаналізувати ринкові данні, які говорять, що двигун СМД має всі види зносу, які становлять 0,85, а не 0,7. І я можу підтвердити, що дійсно так: найбільше Ез для Т-150К і СК-5 і низки інших с.г. об'єктів становили 0,96 згідно даних БА, тобто далеко від 0,7. Приймайте і обґрунтовуйте ринкові дані, це вам дозволяє НСО1, яка теж є Постановою КМ як і Методика – Постанова КМ.
_________________ Усвідомити мету, оцінити ситуацію, прийняти рішення
Denisen1
Сообщения: 45
Добавлено:
Вс, 16 Окт 2016 09:06
Спасибо за ответ.
edgar_po
Сообщения: 966
Откуда: козацький край
Добавлено:
Пн, 17 Окт 2016 21:00
K_BM писал(а):
Приймайте і обґрунтовуйте ринкові дані, це вам дозволяє НСО1, яка теж є Постановою КМ як і Методика – Постанова КМ
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме