Шановні колеги,
6 грудня, на Комітеті Верховної Ради України з питань податкової та митної політики мало місце обговорення змін до Податкового Кодексу (законопроект №5132).
Тут додається текст змін до законопроекту (виділено жовто-червоним), які була спроба провести на Комітеті.
Легко можна перевірити, що ці зміни не фігурували в тексті законопроекту, що розміщено на сайті ВР для громадського обговорення.
Ця спроба була відхилена за участю депутата ВР пані Оксани Продан.
Але сам її факт нагадує події кількарічної давності, коли також йшов рух за автоматизовану оцінку для оподаткування, системи контролю якості робіт, інші авторизовані електронні системи, що забезпечують доступ та видачу інформації, з якими можуть працювати тільки «обрані» спеціалісти.
Чим все скінчилося (точніше, ще не скінчилося), пам’ятають всі.
Зокрема, через вливання в професію великої кількості некваліфікованих спеціалістів-операторів електронної системи підготовки звітів суттєво знизилась якість оціночних робіт.
Після рішучої відміни Кабінетом Міністрів нормативних документів, що регулювали таке нововведення, ситуація більш-менш нормалізувалася.
Однак наслідки діяльності «покращувачів» відчуваються і сьогодні: до цього часу залишки спеціально підготовлених «обраних» спеціалістів разом з деякими не зовсім чистими на руку нашими колегами продовжують поповнювати базу Реєстру оцінок для цілей оподаткування роботами, що виконуються, на жаль, часто за принципами «чого бажаєте».
Треба відмітити, що за останні два роки професійна спільнота, в тому числі і з врахуванням набутого неприємного досвіду, провела роботу з підготовки нового проекту Закону України «Про оцінку…», що знаходиться зараз на розгляді в КМУ, і який містить дійсно вірний для суспільства, прозорий механізм для вирішення цього досить нагального питання.
Механізм, що є дійсно відкритим для кожного та безкоштовним для всіх.
Українське товариство оцінювачів в найближчий час планує надати свою оцінку таких спроб, бачення ситуації, коментарі та пропозиції до ВР та КМ України.
Також звертаємося до шановних колег з проханням бути не байдужими до цієї ситуації та при можливості через народних обранців зі своїх регіонів донести ганебність та суспільну небезпечність такої ініціативи з відродження застарілих, але відомих схем під гаслами адміністрування, електронного визначення оціночної вартості та моніторингу оцінок.
Тут додається текст змін до законопроекту (виділено жовто-червоним), які була спроба провести на Комітеті.
Легко можна перевірити, що ці зміни не фігурували в тексті законопроекту, що розміщено на сайті ВР для громадського обговорення.
Подходит итоговое голосование за бюджет на следующий год, вот и появляются "презенты" за нужное голосование.
_________________ Один раз сделаешь не подумав, сто раз подумав-не переделаешь
Звягин
Возраст: 50
Сообщения: 141
Добавлено:
Чт, 08 Дек 2016 14:49
zanoza писал(а):
Ця спроба була відхилена за участю депутата ВР пані Оксани Продан.
Цитата:
Оксана Продан
3 ч
Доможіть знайти машину!
Може хтось у себе в дворі побачить...
Вночі у мене вкрали машину.
RAV4 СЕ 1357 ВІ, 2016 р, чорний.
Всі процесуальні документи щойно складено, відомості до ЄДРДР внесено.
Знаю, що справді шукають.
Побачимо, чи взагалі це сьогодні можливо - знайти вкрадену машину.
Дуже сподіваюсь, що знайдуть і в найближчі роки кількість таких злочинів вдасться зменшити в рази.
Moderator3 Moderator
Сообщения: 685
Добавлено:
Пт, 09 Дек 2016 14:27
Цитата:
Шановні колеги,
як і було заплановано вчора, Українське товариство оцінювачів в підготувало та надсилає Звернення, зокрема, до ВР щодо протидії новим спробам відродження "податкових схем" навколо незалежної оцінки в Україні.
Текст Звернення додається.
Цитата:
України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», що розроблявся ФДМУ разом з оціночною спільнотою України та буде поданий Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України.
Також ми впевнені, що необхідно спільними зусиллями Верховної Ради, Кабінету Міністрів України, ФДМУ із громадськими організаціями оцінювачів організувати професійну діяльність, контроль за якістю робіт з оцінки з метою запровадження чіткого і справедливого механізму згідно із міжнародною практикою.
Додаток:
1. Пропозицій Комітету з питань податкової та митної політики до законопроекту № 5132, пункт 7 в частині, що стосується змін до статті 172 Податкового кодексу України – 2 арк.;
2. Пропозиції Українського товариства оцінювачів до статті 172 Податкового Кодексу – 1 арк.
З глибокою повагою,
Голова Ради УТО ________________ В.М. Шалаєв
_________________ Я живу на своїй, Богом даній, землі!
Анатоль
Сообщения: 645
Добавлено:
Пт, 09 Дек 2016 19:15
Для того, чтобы контролировать качество выпускаемой продукции, существует несколько вариантов. Один-сплошной контроль, второй- выборочный. Наши уполномоченные органы, отвечающие за налоговые поступления, не занимаются (собственные исследования) даже минимальным анализом ситуации с поступлениями в местный бюджет. Если бы участники рынка недвижимости знали, что могут попасть хотя бы в 5% проверяемых, то остереглись бы от нарушений... И не нужно было бы заморачивать людям голову различными дорогостоящими системами цель которых, как всем понятно, далека от декларируемой с трибуны нашими "скотыняками")) А сама процедура проверки может очень простой и начинаться обычным просмотром интернет сайтов оценщиками региональных отделений УТО и др. И уж при подозрении серьезных отклонений по стоимости-рецензия.
Звягин
Возраст: 50
Сообщения: 141
Добавлено:
Вт, 13 Дек 2016 21:13
Анатоль писал(а):
И не нужно было бы заморачивать людям голову различными дорогостоящими системами цель которых, как всем понятно, далека от декларируемой с трибуны нашими "скотыняками"))
Привычная схема Яценко
Анатоль
Сообщения: 645
Добавлено:
Вт, 13 Дек 2016 21:27
Звягин писал(а):
Привычная схема Яценко
Как я вижу, наши нардепы без схем не работают...
MIDNIGHT
Сообщения: 801
Откуда: Киев
Добавлено:
Вт, 13 Дек 2016 21:40
Реально утомили уже.
Что это за майданчики? Кому будут принадлежать? Кому будет принадлежать сама система? Это может иметь смысл только когда это все принадлежит государству в лице ФГИ.
В любом другом раскладе - это схематоз.
Петрович
Сообщения: 783
Добавлено:
Ср, 14 Дек 2016 15:11
Показательно "хлопнут" несколько оценочных конторок на занижении, вот и готово обоснование "за автоматизовану оцінку для оподаткування, системи контролю якості робіт, інші авторизовані електронні системи, що забезпечують доступ та видачу інформації, з якими можуть працювати тільки «обрані» спеціалісти". Собственно, в последнее время это и происходит.
SHE Настоящая Блондинка
Возраст: 46
Сообщения: 4667
Откуда: Одесса
Добавлено:
Чт, 15 Дек 2016 12:10
Петрович писал(а):
Показательно "хлопнут" несколько оценочных конторок на занижении, вот и готово обоснование "за автоматизовану оцінку для оподаткування, системи контролю якості робіт, інші авторизовані електронні системи, що забезпечують доступ та видачу інформації, з якими можуть працювати тільки «обрані» спеціалісти". Собственно, в последнее время это и происходит.
100%
дабы минимизировать "человеческий фактор"
_________________ а знаешь, всё ещё будет!
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Чт, 15 Дек 2016 12:41
Петрович писал(а):
Показательно "хлопнут" несколько оценочных конторок на занижении, вот и готово обоснование "за автоматизовану оцінку для оподаткування, системи контролю якості робіт, інші авторизовані електронні системи, що забезпечують доступ та видачу інформації, з якими можуть працювати тільки «обрані» спеціалісти". Собственно, в последнее время это и происходит.
уже и по радио какие-то новости про грядущие изменения в оценочной деятельности, приятель слышал краем уха
Дозволю собі припустити, що Керівництву Фонду державного майна України, рано чи пізно, напевно прийдеться за щось відповісти - за діяльність або бездіяльність, або за "залишки схем Яценка", або ....
Хто надасть відповіді на запитання, про які всі говорять, а ФДМУ мовчить:
2.) На скільки відповідає дійсності інформація про те, що по всій Україні створені певні групи, які свідомо, за грошову винагороду, видають звіти про вартість майна, в яких сама вартість майна (яка є базою оподаткування) занижена в десятки разів і більше, що в масштабах країни призводить до колосальних втрат бюджету.
3.) Чи може таке бути взагалі?
4.) Чи не пов'язано це з перипетіями введення обов'язкового електронного декларування? Кому вигідне створення можливості заховати доходи отримані незаконним способом, ухилитися від відповідальності і не платити податки державі?
5.) Якщо дані процеси відповідають дійсності, то чому їх не контролює Фонд державного майна (ФДМУ) і його посадові особи, це ж передбачено п. 1.4 «Порядок ведення єдиної бази даних звітів про оцінку для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов’язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства» затвердженого Наказом Фонду державного майна України від 10.06.2013 № 795? В єдиній базі звітів є вся необхідна інформація(а саме: хто визначав вартість майна, яке саме майно підлягало оцінці, його основні характеристики, і саме головне, яка його ринкова вартість, що буде базою оподаткування).
6.) Хто є власником цієї єдиної бази звітів та інформації взагалі? В чиїх інтересах вона використовується? Чи є в цих діях склад злочину?
7.) Які результати моніторингу?
8.) Наскільки масштабна діяльність таких підприємств і оцінювачів?
9.) Які суми втратив державний бюджет? Якщо провести аналіз інформації про вартість майна, що занесена в єдину базу звітів, після чого перевірити чи по них проводилися транзакції виходячи з інформації що міститься в реєстрі речових прав на нерухоме майно, то напевно можна дати відповідь на дане запитання?
10.) Хто з посадових осіб ФДМУ за це відповідальний, чому вони не звертаються до правоохоронних органів? Голова фонду, чи його перший заступник?
11.) Чи немає тут конфлікту інтересів та корупції?
12.) Чому існує службова недбалість, яка дозволяє розкрадання грошей з бюджету країни?
13.) Чому невідкладно не приймаються нормативні акти, що забезпечують виключення розкрадання бюджету в такий складній ситуації?
15.) Хто повинен нести за це персональну відповідальність, або це група людей?
16.) Закон «Про запобігання корупції» вступив в силу, Де необхідні дії?, Чи це все ілюзія бурхливої діяльності? Чи потурання в інтересах третіх осіб, або власних? Проведення будь-яких круглих столів та обговорень не знімає відповідальність за невиконання своїх прямих обов'язків?
При наявності обставин зазначених вище проглядається пряма підслідність Національного антикорупційного бюро, яке, до речі має доступ до будь-яких державних реєстрів та баз, тому необхідний негайний розгляд в Національному агентстві з питань запобігання корупції.
Слід окремо відмітити, що виникають серйозні запитання,оскільки в комплексі проглядаються ознаки складу злочину, який кваліфікується ст. 364, 367, … Кримінального кодексуУкраїни, з дуже серйозними санкціями.
ПОВСТАЄ ПИТАННЯ: МОЖЛИВО ПРЕМ’ЄР МІНІСТР ЩЕ ДОСТАТНЬО М’ЯКО ОХАРАКТЕРИЗУВАВ СИТУАЦІЮ????
ВИГЛЯДАЄ ТАК, ЩО ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА (ФДМУ), ЯК ІНСТИТУЦІЯ ЗАГАЛОМ, НА ДАНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ, ПОВНІСТЮ СЕБЕ ВИЧЕРПАВ!!!
СХОЖЕ НА ТЕ, ЩО ФОНД НЕ ТІЛЬКИ НЕ ВИКОНУЄ ПОКЛАДЕНІ НА НЬОГО ОБОВ’ЯЗКИ, А Є ОДНІЄЮ З САМИХ ВЕЛИКИХ ПЕРЕШКОД В ЕФЕКТИВНОМУ УПРАВЛІННІ ДЕРЖАВНИМИ ПРАВАМИ, ТА НАЛЕЖНОМУ РЕГУЛЮВАННЮ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
НП - прокоментуєте? Дайте відповіді на запитання?
Я здогадуюся, що Вам немає що сказати.
На початках казали, що вказівка "згори", а сьогодні, щось на те не схоже.
Тоді:
- Можливо хватить?,
- Можливо пора поставити крапку і навести порядок?
- Можливо тоді б не було у Яценка шансів для реваншу?
Адміністратори форуму напевне видалять, оскільки підконтрольні - бояться, або не зовсім підконтрольні - не зовсім бояться. Я не знаю. А може хтось, щось зрозуміє. Думайте сами решайте сами.
_________________ Быть лучшим в своем деле, означает быть лидером в современном мире.
Анатоль
Сообщения: 645
Добавлено:
Пт, 16 Дек 2016 08:17
Я надеюсь, что большинство уже привыкло к громким заявлениям наших политиков (если бы не привыкли, то таких "скотыняк" не было бы)). После очередных заявлений уничтожаются отрасли, рождаются схемы... Вместо того, чтобы понять, что предприятия не продаются потому, что политика народных избранников снижает инвестиционную привлекательность страны и предприятий в частности, они переводят стрелки на подчиненных. А вот, что касается непосредственно оценки, то здесь очень странное место занимают местные власти. Ведь госпошлина идет в местный бюджет. А они ни гу-гу. Прекрасно знают, что идет фальсификация и молчат. И еще выражу свое мнение, что при желании даже 5% контроля дали бы результат и без всяких "прозоррих" схем...
Moderator7 Moderator
Сообщения: 307
Добавлено:
Пт, 16 Дек 2016 12:46
profi.oc писал(а):
Адміністратори форуму напевне видалять, оскільки підконтрольні - бояться, або не зовсім підконтрольні - не зовсім бояться. Я не знаю.
- Скажите, а правда, что Абрамович выиграл в лотерею миллион?
- Правда, только не Абрамович, а Рабинович, не в лотерею, а в карты, не миллион, а сто рублей и не выиграл, а проиграл.
profi.oc писал(а):
НП - прокоментуєте? Дайте відповіді на запитання?
т.е. НП должна ответить на ПЯТНАДЦАТЬ вопросов, любому анониму, который решил задать вопросы на Форуме. Хотите получить ответ, то хотя бы для начала представьтесь это явно повысит Ваш шанс быть услышанным (не гарантия конечно).
Я уже не говорю про то что в этом случае этого требуют правила Форума.
Лебедь
Сообщения: 167
Откуда: Украина
Добавлено:
Пт, 16 Дек 2016 17:44
Доброго дня, колеги!
З чим абсолютно погоджуюся: якщо ти професіонал і маєш чітку позицію і запитання до органу влади, то наберися мужності представитися. Бо законодавство чітко визначає, що орган державної влади з анонімами не співпрацює.
Якщо професіонал задає питання наскільки об'єктивна оцінка майна для цілей оподаткування, інформація про яку міститься в базі звітів, то в мене питання чи є він дійсно професіоналом? Бо очевидно кожний професіонал знає, що встановити об'єктивність оцінки згідно із законодавством можна лише шляхом рецензування звіту або на підставі відповідної судової експертизи. То питання до професіонала: чи є повноваження у Фонду державного майна чи у когось іншого витребувати звіти про оцінку на рецензування, якщо у Фонду чи іншої особи (скаржника) підозра про заниження, та чи є у суб'єкта оціночної діяльності згідно з постановою КМУ № 358 обов'язок їх надати на вимогу Фонду?
Від Фонду можу сказати, що на ЖОДНИЙ запит Фонду до суб'єкта оціночної діяльності про надання таких звітів про оцінку на рецензування, ми не отримали жодного звіту. По всіх оцінках, які ми отримали для рецензування, рішення приймалися, у т.ч. Екзаменаційною комісією.
Зі свого боку скажу, що комп'ютерна система бази оцінок, що була створена в попередні роки і поки діє, недосконала щодо можливостей швидкого моніторингу ціноутворення. Але це не означає, що ми не аналізуємо... Аналізуємо, і по найбільших містах в першу чергу. І не сидимо "у роздумах"...
А тепер, profi.oc - представтеся мені і форумчанам, а то може скластися враження, що ви не за професію переживаєте, бо не маєте до неї реального стосунку. Мені особисто хотілося б все-таки, щоб ваші слова були щирими, а ваш пост не був політичним троллінгом, бо "момент вигідний".
І ще. Я оцінкою займаюсь 23 роки і знаю цю справу не тільки, як чиновник, але й як людина, яка так як ви 10 років працювала на ринку, шукала роботу, складала звіти. І в Фонд повернулася на запрошення, на тій волонтерській "хвилі", з якої вже мало хто залишився. Не виключаю, може хтось і зробить цю складну справу, яка є у Фонді, краще за мене. За посаду не тримаюся і буду рада, якщо буде адекватна людина, яка буде думати про професію і її авторитет. Але в чому мене точно неможна звинуватити так це у тому, що я не думала про професію і про її авторитет!!! Просто, як жінка, я знаю, що добре прибиратися, коли до тебе вже хтось зробив саму брудну роботу
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме