нам пока не приходило в этом году, но несколько лет тому было что-то подобное.
ZET
Возраст: 45
Сообщения: 525
Добавлено:
Пт, 18 Сен 2009 14:20
птичка
а как отреагировали?
Олеся
Сообщения: 87
Добавлено:
Пт, 18 Сен 2009 14:20
и что? как вы реагировали?
птичка
Сообщения: 332
Откуда: Сумщина
Добавлено:
Пт, 18 Сен 2009 14:25
вопрос стоял несколько иначе - сколько работ было по оценке недвижимости, автотранспрта, ЦМК, и какая стоимость работ по каждому виду имущества. о чем спросили - о том ответили.
Marina_M
Возраст: 44
Сообщения: 3344
Откуда: небольшой город Монголии
Добавлено:
Пт, 18 Сен 2009 14:27
А юрист не на антимонополный комитет работает. Советы у него таки....
_________________ Ничто не происходит без достаточного основания. Михаил Васильевич Ломоносов
ZET
Возраст: 45
Сообщения: 525
Добавлено:
Пт, 18 Сен 2009 14:29
Да, кстати а зачем им заказчики - это ведь конфидициально. Стоимость услуг - пжлст, даже был проект УТО о минимальных тарифах
Олеся
Сообщения: 87
Добавлено:
Пт, 18 Сен 2009 14:32
а как же? а если рынок монополизирован, а они пропутили?
ZET
Возраст: 45
Сообщения: 525
Добавлено:
Пт, 18 Сен 2009 14:36
пусть запрашивают у всех заказчиков а где это вы делали оценку
Hard_Pragmatic
Возраст: 52
Сообщения: 7195
Откуда: Kiev
Добавлено:
Пт, 18 Сен 2009 16:10
поузнавал тут у юристов, блин действительно у АМК широкие руки возможности
по ст. 22 ЗУ про АМК
Цитата:
Стаття 22. Обов'язковість виконання розпоряджень, рішень
та вимог органу Антимонопольного комітету
України, голови територіального відділення
Антимонопольного комітету України
Розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопольного
комітету України, голови територіального відділення
Антимонопольного комітету України, вимоги уповноважених ними
працівників Антимонопольного комітету України, його
територіального відділення в межах їх компетенції є обов'язковими
для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено
законом.
Невиконання розпоряджень, рішень та вимог органу
Антимонопольного комітету України, голови територіального
відділення Антимонопольного комітету України, вимог уповноважених
ними працівників Антимонопольного комітету України, його
територіального відділення тягне за собою передбачену законом
відповідальність.
( Стаття 22 в редакції Закону N 1294-IV ( 1294-15 ) від
20.11.2003 )
Стаття 22-1. Обов'язок надання інформації
Суб'єкти господарювання, об'єднання, органи влади, органи
місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського
управління та контролю, інші юридичні особи, їх структурні
підрозділи, філії, представництва, їх посадові особи та
працівники, фізичні особи зобов'язані на вимогу органу
Антимонопольного комітету України, голови територіального
відділення Антимонопольного комітету України, уповноважених ними
працівників Антимонопольного комітету України, його
територіального відділення подавати документи, предмети чи інші
носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з
обмеженим доступом та банківську таємницю, необхідну для виконання
Антимонопольним комітетом України, його територіальними
відділеннями завдань, передбачених законодавством про захист
економічної конкуренції.
Документи, статистична та інша інформація, необхідні для
виконання завдань, передбачених законодавством про захист
економічної конкуренції, надаються на вимогу органу
Антимонопольного комітету України, голови територіального
відділення Антимонопольного комітету України, уповноважених ними
працівників Антимонопольного комітету України, його
територіального відділення безкоштовно. Вимоги органу
Антимонопольного комітету України, голови територіального
відділення Антимонопольного комітету України можуть передбачати як
одноразове, так і періодичне надання інформації.
Інформація з обмеженим доступом, одержана Антимонопольним
комітетом України, його територіальними відділеннями у процесі
здійснення своїх повноважень, використовується ними виключно з
метою забезпечення виконання завдань, визначених законодавством
про захист економічної конкуренції, і не підлягає розголошенню.
Така інформація може бути надана органам слідства та суду
відповідно до закону.
За розголошення комерційної таємниці працівники
Антимонопольного комітету України, його територіальних відділень
несуть відповідальність, встановлену законом.
…..
а ответственность наступает уже по другому закону
ЗУ Про захист економічної конкуренції
Цитата:
Стаття 50. Порушення законодавства про захист економічної
конкуренції
Порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції
є:
…
13) неподання інформації Антимонопольному комітету України,
його територіальному відділенню у встановлені органами
Антимонопольного комітету України, головою його територіального
відділення чи нормативно-правовими актами строки;
14) подання інформації в неповному обсязі Антимонопольному
комітету України, його територіальному відділенню у встановлені
органами Антимонопольного комітету України, головою його
територіального відділення чи нормативно-правовими актами строки;
15) подання недостовірної інформації Антимонопольному
комітету України, його територіальному відділенню;
Стаття 52. Штрафи
1. Органи Антимонопольного комітету України накладають штрафи
на об'єднання, суб'єктів господарювання:
юридичних осіб;
фізичних осіб;
групу суб'єктів господарювання - юридичних та/або фізичних
осіб, що відповідно до статті 1 цього Закону визнається суб'єктом
господарювання, у випадках, передбачених частиною четвертою цієї
статті.
2. За порушення, передбачені:
пунктами 9, 13-16 та 18 статті 50 цього Закону, накладаються
штрафи у розмірі до одного відсотка доходу (виручки) суб'єкта
господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається
штраф.
3. Доход (виручка) суб'єкта господарювання від реалізації
продукції (товарів, робіт, послуг) визначається як сумарна
вартість доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів,
робіт, послуг) усіх юридичних та фізичних осіб, що входять до
групи, яка визнається суб'єктом господарювання відповідно до
статті 1 цього Закону.
4. У разі, коли декілька юридичних та/або фізичних осіб -
суб'єктів господарювання, які входять до групи, що визнається
суб'єктом господарювання, вчинили діяння (дії, бездіяльність), які
призвели до порушення законодавства про захист економічної
конкуренції зазначеним суб'єктом господарювання, та/або мають
права, без яких вчинення порушення було б неможливим, та/або
отримали чи можуть отримати переваги у конкуренції чи інші вигоди,
штраф накладається на суб'єкт господарювання в особі юридичних
та/або фізичних осіб, які вчинили наведені діяння (дії,
бездіяльність) або отримали чи можуть отримати наведені вигоди.
Під вигодою вважається, зокрема, можливість впливати на діяльність
інших юридичних та/або фізичних осіб - суб'єктів господарювання,
одержання частини їх прибутку.
5. Якщо доходу (виручки) немає або відповідач на вимогу
органів Антимонопольного комітету України, голови його
територіального відділення не надав розмір доходу (виручки),
штраф, передбачений абзацом другим частини другої цієї статті,
накладається у розмірі до двадцяти тисяч неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян; штраф, передбачений абзацом третім
частини другої цієї статті, - у розмірі до десяти тисяч
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; штраф, передбачений
абзацом четвертим частини другої цієї статті, - у розмірі до двох
тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У разі потреби розмір доходу (виручки) може бути визначений
органами Антимонопольного комітету України на підставі
адміністративної інформації, отриманої з інших джерел. ( Частину
п'яту статті 52 доповнено абзацом згідно із Законом N 2596-IV
( 2596-15 ) від 31.05.2005 )
6. Рішення про накладення штрафів у розмірах понад одну
тисячу неоподатковуваних мінімумів доходів громадян приймаються
виключно Антимонопольним комітетом України, адміністративною
колегією Антимонопольного комітету України на їх засіданнях.
7. У разі, якщо суб'єкт господарювання працював менше одного
року, розмір штрафу обчислюється від доходу (виручки) суб'єкта
господарювання за весь час до прийняття рішення про накладення
штрафу.
_________________ "Все перемены, в натуре случающиеся, такого суть состояния, что сколько чего у одного тела отнимется, столько присовокупится к другому" М.Ломоносов
Максим Сочинский
Возраст: 38
Сообщения: 359
Откуда: Odessa
Добавлено:
Пт, 18 Сен 2009 20:56
Вот и прекрасно... поулчается что, они получат, устроют "охоту на ведьм", а Оценщик как всегда крайний.... Неприятно как то....
Я думаю что стоит по возможности предупредить Заказчков, по крайней мере тех которых можно, о такой ситуации...
Я что то такое слышал по поводу того, что конфиденциальную информацию можно получить только по решению суда... причем по каждому лицу отдельно (или это касалось банковской тайны)...
Хотя пост рядком выше говорит, что слышать может и слышал только нифига не поможет ....
Вот Вам и конфиденциальность...
_________________ Не идти вперед, значит идти назад.
skype: maxim_sochinskiy
zanoza Spammer
Сообщения: 12986
Добавлено:
Пт, 18 Сен 2009 22:17
Я кому-то недавно делала выборку про конфиденциальность... там тоже есть ряд условий применения. а не просто надпись "конфиденциальность соблюдаю"
Grey Horse
Сообщения: 5937
Откуда: Центральное Правобережье
Добавлено:
Вс, 20 Сен 2009 11:35
Когда-то года 2 назад что-то похожее, по-моему, приходило, НО на Харьковское Тер. отделение УТО. Тогда тоже Тер. отделение "отписалось" (ударение на букве "а") полуформально, нюансов уже не помню.
Но, действительно, дали ответ, не проигнорировали. Расписали то, что есть в официальном доступе. Плюс то, что УТО не занимается оказанием оценочных услуг и ценообразованием...
Да, точно, а поводом послужило то, что от лица членов УТО (но представителей СОД - юрлиц и ФОП) было опубликовано в местной прессе воззвание к потребителям оценочных услуг ради качества услуг не гнаться за низкой оплатой работ. И были приложены минимальные рекомендованные цены на работы и сроки выполнения в зависимости от типа объекта оценки. Причем в Харькове это был уже не первый прецедент такого "воззвания". Как, впрочем, и в Крыму, хотя там начали делать такие публикации еще раньше значительно.
После "отписания" ответной реакции не было.
_________________ Две тени врезались в пространство. Путь открыт.
И вечность искрами летит из-под копыт...
(С) Шарль Бодлер
Возраст: 44
Сообщения: 3344
Откуда: небольшой город Монголии
Добавлено:
Вт, 22 Сен 2009 13:53
Говорят, что это связано с демпингом по конкурсам на гос и ком. майно
_________________ Ничто не происходит без достаточного основания. Михаил Васильевич Ломоносов
Grey Horse
Сообщения: 5937
Откуда: Центральное Правобережье
Добавлено:
Вт, 22 Сен 2009 16:43
Мариночка писал(а):
Говорят, что это связано с демпингом по конкурсам на гос и ком. майно
Интересно, кого ж этот демпинг (сам по себе) так заинтересовал? Сам центральный аппарат ФГИ, по-моему, этому только тихо радуется - у них финансирования нет...
А антимонопольный, наоборот, картельными соглашениями с большой ценой должен интересоваться.
_________________ Две тени врезались в пространство. Путь открыт.
И вечность искрами летит из-под копыт...
(С) Шарль Бодлер
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме