Список форумов < О К Н О > Форум Клуба оценщиков
  Форум  •  Правила форума  •  Пользователи  •   FAQ  •  Поиск •   Календарь •   Регистрация  •   Профиль  •   Войти и проверить личные сообщения  •   Вход
 Методика автотоварознавчої експертизи та оцінки КТЗ - ИЗМЕНЕНИЯ Следующая тема
Предыдущая тема

Версия для печати
Начать новую темуОтветить на тему
Автор Сообщение
Moderator3
Moderator


Сообщения: 683

СообщениеДобавлено: Пн, 27 Май 2013 19:35 Ответить с цитатойВернуться к началу

 !  Moderator3:
Министерство юстиции и ФГИУ разработали новый проект! Прошу любить и жаловать -
Проект наказу Міністерства юстиції України та Фонду державного майна України «Про внесення змін до Методики товарознавчої експертизи
та оцінки колісних транспортних засобів»
(см. в прикрепленных файлах).
Пожелания, замечания и критика приветствуются. Так как зауваження принимаются только до 28 мая!




КТЗ.zip !!!
 Описание:
проект

Downloads
 Имя файла:   КТЗ.zip
 Размер файла:  303.73 Kб
 Скачан:  350 раз



_________________
Я живу на своїй, Богом даній, землі!

Последний раз редактировалось: Moderator3 (Вт, 14 Окт 2014 20:33), всего редактировалось 1 раз
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Francuzzz



Возраст: 39
Сообщения: 508
Откуда: г. Полтава
СообщениеДобавлено: Пн, 27 Май 2013 23:17 Ответить с цитатойВернуться к началу

4.9.2. Розрахунок суми ПДВ не належить до компетенції оцінювача (експерта) з визначення вартості КТЗ.

т.е. умножить или разделить на 1,2 мы теперь не имеем права?

Добавлено спустя 10 минут 2 секунды:

7.16. У разі якщо одометр технічно несправний або встановлено факт його заміни чи втручання, що призвело до зміни показань пробігу КТЗ, а також якщо в досліджуваного КТЗ пробіг за даними довідкової літератури чи таблиць додатка 5 більше ніж на 50 тисяч км відрізняється від показань технічно справного п'ятизначного одометра, то для подальшого коригування використовується розрахунковий пробіг, якщо інше не підтверджено об’єктивними даними (офіційними документами).
Розрахунковий пробіг визначається як добуток нормативного пробігу та строку експлуатації з подальшим коригуванням згідно з показаннями одометра шляхом додавання належної кількості сотень тисяч кілометрів виходячи з того, що різниця між розрахунковим пробігом та добутком між нормативним пробігом і строком експлуатації не повинна перевищувати 50 тис.км.


Если одометр неисправный или заменен, то что добавлять к 50тыс? Бред какой-то!

_________________
Кто понял жизнь работу бросил
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Roman_33



Сообщения: 154
Откуда: Киев
СообщениеДобавлено: Пн, 27 Май 2013 23:40 Ответить с цитатойВернуться к началу

Имеется ввиду совковые автомобили ( копейки, шестерки ) там пятизначные спидометры
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Francuzzz



Возраст: 39
Сообщения: 508
Откуда: г. Полтава
СообщениеДобавлено: Пн, 27 Май 2013 23:51 Ответить с цитатойВернуться к началу

Francuzzz писал(а):
У разі якщо одометр технічно несправний або встановлено факт його заміни чи втручання, що призвело до зміни показань пробігу КТЗ, а також якщо в досліджуваного КТЗ пробіг за даними довідкової літератури чи таблиць додатка 5 більше ніж на 50 тисяч км


любой технически неисправный или замененный!

_________________
Кто понял жизнь работу бросил
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Lovchiy



Сообщения: 359
Откуда: Лучшая страна на планете
СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 06:56 Ответить с цитатойВернуться к началу

"2.4. Оціночна вартість КТЗ визначається як грошова сума, яку передбачається одержати від продажу КТЗ відповідної марки та моделі, певної модифікації, що розраховується за алгоритмом та складом вихідних даних, необхідних для визначення ринкової вартості. Викладення розрахунків оціночної вартості здійснюється у скороченому вигляді."
Называется - найдите 10 отличий между рыночной стоимостью и так называемой оценочной.

_________________
Распределение ролей – вот пьесы ключевой момент
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
irenka



Сообщения: 1098

СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 08:40 Ответить с цитатойВернуться к началу

Ой, ой, а когда изменения вступили в силу?
Я на 27 мая сделала отчет, и выделила там ПДВ, потому что заказывал отчет юрик-плательщик ПДВ. Shocked

Ой, извините, увидела что это лишь проект.


Последний раз редактировалось: irenka (Вт, 28 Май 2013 08:42), всего редактировалось 1 раз
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеAIM Address
СИМа



Сообщения: 3602

СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 08:41 Ответить с цитатойВернуться к началу

Иренка, проектик же Smile

_________________
"...чтобы побеждало зло, достаточно добрым людям ничего не делать". 100% - все зависит от нас, от нашей позиции и отношения к происходящему.
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
irenka



Сообщения: 1098

СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 08:43 Ответить с цитатойВернуться к началу

Симочка, все, с утра не проснулась. Просто в последнее время боюсь уже всех подряд изменений, что наши умы выдают без остановки (((
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеAIM Address
K_BM



Возраст: 52
Сообщения: 355
Откуда: Одеса
СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 09:34 Ответить с цитатойВернуться к началу

Francuzzz писал(а):
4.9.2. Розрахунок суми ПДВ не належить до компетенції оцінювача (експерта) з визначення вартості КТЗ. т.е. умножить или разделить на 1,2 мы теперь не имеем права?


Так. Даний підхід був наведений ще в роз'ясненнях роки два назад (стосовно КТЗ), крім того, в Бюл.№56 (стосовно вартості норми-часу і складових). Але як завжди: «Закон, що дишло, куди повернеш туди і вийшло». Стикнувся з реальним тлумаченням даної вимоги з боку страхової компанії. СК робить запит до офіційного дилеру, щоб той надав ціни на складові, які підлягають заміні. Їм надають ціни без ПДВ. Вони їх застосовують в калькуляції (так як не можна не «+», не «-« розмір ПДВ). Відповідно, застрахована особа отримує менше страхового відшкодування ніж заплатить за ремонт офіційному дилеру з ПДВ. І де тут логіка? Висновок: дана норма повинна більш однозначна трактуватись щодо ПДВ не тільки для КТЗ, а й для складових, що підлягають заміні.

П.1.2. «Методика встановлює механізм оцінки…тракторів і комбайнів на колісних шасі…» Чому тільки колісних? В Бюл. наведена вартість для тракторів на гусеничному шасі. Наприклад: Т-74, Т-150…. Непогано було б внести уточнення щодо комбайнів. Комбайни подібні за функціональним використанням можуть поділятись на причіпні (Херсонець-9) та самохідні (Херсонець-200). Перший, скоріш за все, потрібно класифікувати як обладнання, СГМ.

П .3.2. «Найбільш вірогідним методом порівняльного підходу до оцінки КТЗ є метод, заснований на аналізі цін ідентичних КТЗ…». Даний пункт я розумію так, що я можу використовувати інформацію з засобів масової інформації , аналізувати і визначати ринкову вартість. Але п.7.4 вказує «…середня ціна продажу КТЗ, та середня ціна пропозиції до продажу КТЗ... за інформацією з довідкової літератури, зокрема наведеної у переліку рекомендованих нормативно-правових актів, методичної, довідкової літератури та комп’ютерних баз даних з програмним забезпеченням (додаток 3)». Тобто, цим пунктом, мене зобов'язують пріоритетно застосовувати дані Бюл. На мій погляд, частка протиріччя між двома цими пунктами, не кажучи вже про вимоги НСО№1, існують.

І знову до примусового продажу. Визначення ринкової вартості у разі примусового продажу. В самому реченні є протиріччя: «ринкова-примусова». Існує якась внутрішня боротьба, читаючі п.7.17. Чи можна застосовувати даний коефіцієнт корегування при визначення ринкової вартості при примусовому продажі ДВС? Акцент на слові «примусова», П. 7.17. «…обумовлена обмеженим строком їх реалізації внаслідок примусового продажу»

Загальне враження від Проекту – молодці. Працюють, вносять зміни, які продиктовані вимогою часу.

_________________
Усвідомити мету, оцінити ситуацію, прийняти рішення
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
zanoza
Spammer


Сообщения: 12986

СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 10:46 Ответить с цитатойВернуться к началу

K_BM писал(а):

Загальне враження від Проекту – молодці. Працюють, вносять зміни, які продиктовані вимогою часу.


Да, вот, например, очень актуальное изменение:
Цитата:
У разі проведення судової автотоварознавчої експертизи, у тому числі під час здійснення податкового контролю органами державної податкової служби відповідно до статті 84 Податкового кодексу України
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
rudge



Сообщения: 4973

СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 10:48 Ответить с цитатойВернуться к началу

Згідно проекту Методики товарознавчої експертизи та оцінки КТЗ пункт
Цитата:
«4.9. У звіті (акті) про оцінку або у висновку експерта (експертного дослідження) оцінювач (експерт) відображає факт про включення до ринкової вартості суми податку на додану вартість (далі - ПДВ):
а) за наявності підтверджених даних що продавець КТЗ є платником ПДВ (наприклад, наявності копії свідоцтва про реєстрацію продавця КТЗ платником ПДВ, податкової накладної тощо);
б) у випадках передбачених законодавством, що відносять продавця КТЗ до платника ПДВ.
Якщо продавець КТЗ не є платником ПДВ, то у звіті (акті) про оцінку або у висновку експерта (експертного дослідження) відображається факт про не включення до ринкової вартості суми ПДВ.
У випадку відсутності операції з відчуження КТЗ або у разі відсутності даних про статус продавця КТЗ як платника ПДВ, а також у випадках коли розрахунок ринкової вартості є проміжним у інших розрахунках (наприклад, для визначення коефіцієнту фізичного зносу, втрати товарної вартості та інше) розрахунок проводять без зазначення включення або не включення до ринкової вартості суми ПДВ.»

Так як ринкова вартість включає в себе всі податки то наявність ПДВ в такій вартості не залежить від того чи є платником подату на додану вартість власник (продавець) чи не є. В данному пункті пропонується сумму ПДВ «включати» або «не включати» у ринкову вартість об’єкту оцінки (ОО), що можна трактувати як – ринкова вартість з ПДВ, або ринкова вартість без ПДВ. Тобто, якщо власник (продавець) не е платником ПДВ то кінцеве значення розрахунків буде дорівнювати ринковій вартості за мінусом суми ПДВ.
Пропоную, для того, щоб не було різночитання, даний пункт записати таким чином;

Цитата:
«4.9. У звіті (акті) про оцінку або у висновку експерта (експертного дослідження) оцінювач (експерт) відображає факт про відображення у ринкової вартості суми податку на додану вартість (далі - ПДВ):
а) за наявності підтверджених даних що продавець КТЗ є платником ПДВ (наприклад, наявності копії свідоцтва про реєстрацію продавця КТЗ платником ПДВ, податкової накладної тощо);
б) у випадках передбачених законодавством, що відносять продавця КТЗ до платника ПДВ.
Якщо продавець КТЗ не є платником ПДВ, то у звіті (акті) про оцінку або у висновку експерта (експертного дослідження) сума ПДВ не відображається.
У випадку відсутності операції з відчуження КТЗ або у разі відсутності даних про статус продавця КТЗ як платника ПДВ, а також у випадках коли розрахунок ринкової вартості є проміжним у інших розрахунках (наприклад, для визначення коефіцієнту фізичного зносу, втрати товарної вартості та інше) розрахунок проводять без відображення у ринкової вартості суми ПДВ.»

Аналогічно і наступний пункт
Цитата:
«4.9.1. Середню ринкову ціну, неринкові види вартості визначають без відображення включення або не включення до них суми ПДВ.»

Записати таким чином
Цитата:
«4.9.1. Середню ринкову ціну, неринкові види вартості визначають без відображення у них суми ПДВ.»


Пункт
Цитата:
«7.3. Коригування ринкової вартості КТЗ, отриманої із застосуванням порівняльного підходу, здійснюється за формулою
С= Сср{ 1±( Гк/100) ± (Дз/100)}+ Сдод (2)
де:
С - ринкова вартість, грн;
Сср - середня ринкова ціна КТЗ, грн;
Гк - коефіцієнт (процент) коригування ринкової вартості КТЗ за величиною пробігу, %;
Дз - процент додаткового збільшення (зменшення) ринкової вартості КТЗ, який визначається відповідно до таблиці 4.1 додатка 4 та залежить від умов догляду, зберігання, експлуатації тощо, %;
Сдод - додаткове збільшення (зменшення) ринкової вартості КТЗ виходячи з його комплектності, укомплектованості, пошкоджень, відновлення і оновлення складників, грн.»

Дана формула абсолютно не логічна.
Середня ринкова ціна (вартість) КТЗ (Сср) визначається порівнянням з аналогічними КТЗ які пропонуються до продажу або продані на дату оцінки.
При цьому в ході порівняння в ході аналізу ринку підбираються подібні об’єкти порівняння, а далі враховуються поправки на торг, рік випуск, пробіг, фізичний стан та комплектацію, якщо вони є. Звідси С = Сср
Згідно цієї формули оцінювач, вже отримавши значення Сср в ході аналізу та порівняння оцінюваного КТЗ, повинен внести ще поправки на пробіг (Гк), фізичний стан (Дз) та наявність додаткового обладнання та пошкоджень (Сдод) Такі поправки допустимі тільки в тому випадку якщо при порівнянні вони не враховувались. Але тоді в ході порівняння ми не маємо права отримане значення називати «середня ринкова ціна (вартість) КТЗ (Сср)» особливо враховуючи те що пункт
Цитата:
«7.4. Середня ринкова ціна КТЗ - величина, яка визначається статистичними методами, еквівалентна найбільш вірогідній ціні продажу (пропозиції до продажу), сукупності КТЗ визначеної моделі (модифікації) з відповідними строком експлуатації і нормативним пробігом на визначений момент часу з дотриманням вимог, що відповідають поняттю «ринкова вартість»»

вимагає від оцінювача «….дотриманням вимог, що відповідають поняттю «ринкова вартість»»

Это отправлено в ФГИУ

Предлагаю то же отправлять свои предложения. Тогда будет эффект.
Они же не читают их тут.

_________________
Век живи век учись, а ...................
Самая большая ошибка это боязнь совершить ее!
Афоризм
... Если вы хотите завести себе кровных врагов - возьмитесь с друзьями за общее дело ...
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
irenka



Сообщения: 1098

СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 11:00 Ответить с цитатойВернуться к началу

rudge писал(а):
Середня ринкова ціна (вартість) КТЗ (Сср) визначається порівнянням з аналогічними КТЗ які пропонуються до продажу або продані на дату оцінки.
При цьому в ході порівняння в ході аналізу ринку підбираються подібні об’єкти порівняння, а далі враховуються поправки на торг, рік випуск, пробіг, фізичний стан та комплектацію, якщо вони є. Звідси С = Сср
Згідно цієї формули оцінювач, вже отримавши значення Сср в ході аналізу та порівняння оцінюваного КТЗ, повинен внести ще поправки на пробіг (Гк), фізичний стан (Дз) та наявність додаткового обладнання та пошкоджень (Сдод) Такі поправки допустимі тільки в тому випадку якщо при порівнянні вони не враховувались.


я уже давно об этом думала, Рудж.
+1000
Посмотреть профильОтправить личное сообщениеAIM Address
Akdam



Возраст: 48
Сообщения: 668
Откуда: Побережье
СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 12:08 Ответить с цитатойВернуться к началу

так что, соглашаемся с понятием "оценочной стоимости" и отправляем Фонд поправки и предложения?))))

_________________
Витя!-ЧАО!!!!
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
zanoza
Spammer


Сообщения: 12986

СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 12:10 Ответить с цитатойВернуться к началу

Akdam писал(а):
так что, соглашаемся с понятием "оценочной стоимости" и отправляем Фонд поправки и предложения?))))


Laughing Laughing Laughing
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Akdam



Возраст: 48
Сообщения: 668
Откуда: Побережье
СообщениеДобавлено: Вт, 28 Май 2013 12:13 Ответить с цитатойВернуться к началу

K_BM писал(а):

Загальне враження від Проекту – молодці. Працюють, вносять зміни, які продиктовані вимогою часу.
да уж, оценочная стоимость - продиктована "вимогою часу", это точно. Уважаемый, вы с луны, что-ли, свалились?

_________________
Витя!-ЧАО!!!!
Посмотреть профильОтправить личное сообщение
Показать сообщения:      
Начать новую темуОтветить на тему


 Перейти:   



Следующая тема
Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме
Вы не можете скачивать файлы в этом форуме