При здійсненні діяльності, що передбачена ст. 9 Закону №265 РРО та/або ПРРО не застосовується, РК та КОРО не ведеться - відповідно до п.14 ст. 9 Закону України №265, реєстратори розрахункових операцій та/або програмні РРО та розрахункові книжки не застосовуються при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.
Згідно з роз'ясненням Національного банку України законодавство України не містить термінів "сервіс переказу коштів" та "банківські системи дистанційного обслуговування".
Водночас, законодавство містить термін "система дистанційного обслуговування", що охоплює системи типу "клієнт-банк", "клієнт-Інтернет-банк", "телефонний банкінг", "платіжний за стосунок" та інші системи дистанційного обслуговування, які на підставі дистанційних розпоряджень клієнта можуть виконувати функції надання інформаційних послуг згідно з переліком, що зазначений в договорі між банком та клієнтом, здійснення операцій за рахунком клієнта.
До систем дистанційного обслуговування відносяться, зокрема, Приват24, Ощад24/7 тощо. До "сервісів переказу коштів", на думку Національного банку України, можна віднести сервіси банків (LiqPay тощо) та/або небанківських фінансових установ (Portmone, iPay, WayforPay, Easy Pay тощо), які мають ліцензію Національного банку України на переказ коштів без відкриття рахунків, що надають можливість споживачам здійснити оплату товарів (послуг), зокрема дистанційного.
_________________ Глупо бояться будущего, ведь оно - не настоящее..
privet
Сообщения: 1246
Добавлено:
Пт, 28 Янв 2022 00:18
ИринаКа писал(а):
При здійсненні діяльності, що передбачена ст. 9 Закону №265 РРО та/або ПРРО не застосовується, РК та КОРО не ведеться - відповідно до п.14 ст. 9 Закону України №265, реєстратори розрахункових операцій та/або програмні РРО та розрахункові книжки не застосовуються при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.
Згідно з роз'ясненням Національного банку України законодавство України не містить термінів "сервіс переказу коштів" та "банківські системи дистанційного обслуговування".
Водночас, законодавство містить термін "система дистанційного обслуговування", що охоплює системи типу "клієнт-банк", "клієнт-Інтернет-банк", "телефонний банкінг", "платіжний за стосунок" та інші системи дистанційного обслуговування, які на підставі дистанційних розпоряджень клієнта можуть виконувати функції надання інформаційних послуг згідно з переліком, що зазначений в договорі між банком та клієнтом, здійснення операцій за рахунком клієнта.
До систем дистанційного обслуговування відносяться, зокрема, Приват24, Ощад24/7 тощо. До "сервісів переказу коштів", на думку Національного банку України, можна віднести сервіси банків (LiqPay тощо) та/або небанківських фінансових установ (Portmone, iPay, WayforPay, Easy Pay тощо), які мають ліцензію Національного банку України на переказ коштів без відкриття рахунків, що надають можливість споживачам здійснити оплату товарів (послуг), зокрема дистанційного.
Гетьманцев несогласен
Цитата:
Розрахунки через IBAN: Гетманцев пояснив, чи потрібно використовувати РРО
Голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев пояснив, що касові апарати можна не використовувати у разі розрахунків через IBAN.
IBAN — міжнародний номер банківського рахунку, що складається з літер UA та 29 символів (літер та цифр). За словами Гетманцева, розрахунок з використанням банківського рахунку — не розрахункова, а банківська операція, яка не потребує застосування РРО.
А оплата за допомогою платіжних систем, на картку ФОП або через POS-термінал є розрахунковою операцією і вимагає застосування РРО (ПРРО).
До відома спільноти оцінювачів.
15.11.2024 набрав чинності Закон України 4017-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про адміністративну процедуру", яким внесені зміни до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності в Україні», зокрема в частині набуття фізичними особами кваліфікації оцінювачів, підтвердження підвищення кваліфікації оцінювачів, видачі документів дозвільного характеру – сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності тощо.
Відтепер, згідно з чинними законодавчими нормами, сертифікати суб’єктів оціночної діяльності, строк дії яких закінчився під час дії воєнного стану, є чинними до спливу трьох місяців з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У разі невиконання оцінювачами вимог щодо підвищення кваліфікації Фонд не зупиняє дію таких кваліфікаційних свідоцтв.
До набрання чинності новими нормативно-правовими актами, що відповідають вимогам Закону України, тимчасово призупиняється видача сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності, підвищення кваліфікації оцінювачів та проведення засідань Екзаменаційної комісії. Процедури будуть відновлені після набрання чинності новими нормативно-правовими актами.
До відома спільноти оцінювачів.
15.11.2024 набрав чинності Закон України 4017-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про адміністративну процедуру", яким внесені зміни до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності в Україні», зокрема в частині набуття фізичними особами кваліфікації оцінювачів, підтвердження підвищення кваліфікації оцінювачів, видачі документів дозвільного характеру – сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності тощо.
Відтепер, згідно з чинними законодавчими нормами, сертифікати суб’єктів оціночної діяльності, строк дії яких закінчився під час дії воєнного стану, є чинними до спливу трьох місяців з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У разі невиконання оцінювачами вимог щодо підвищення кваліфікації Фонд не зупиняє дію таких кваліфікаційних свідоцтв.
До набрання чинності новими нормативно-правовими актами, що відповідають вимогам Закону України, тимчасово призупиняється видача сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності, підвищення кваліфікації оцінювачів та проведення засідань Екзаменаційної комісії. Процедури будуть відновлені після набрання чинності новими нормативно-правовими актами.
Жуть! Других слов нет!
Я, конечно, с уважением стараюсь относиться к представителям ФГИУ, но просто невероятно, как можно настолько не понимать структуру формирования и функционирования правового поля Украины, чтобы нормы Прикинцевых Положень ЗУ "Об оценке земель" распространять на ЗУ "Об оценке имущества...."...
Ведь специально, для тех, кто с трудом думает, в Преамбуле каждого Закона пишется, на какие именно правоотношения данный Закон распространяется! В ЗУ "Об оценке земель" в Преамбуле написано:
"Цей Закон визначає правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов'язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель."
Каким образом сотрудники Фонда нашили в этом тексте лазейку, чтобы ВСЕМ оценщикам позволить не проходить Повышение и не менять Сертификаты СОД - загадка загадочная...
Это не говоря уже о сути данного Закона...
Присоединяюсь к мнению г-на Амфитеатрова: Закон противоречит многим правовым актам Украины, включая Конституцию Украины... По хорошему, нужно обращаться в суд для отмены данного Закона... Но, если не ошибаюсь, в нашем "феноменально правовом" государстве суд, который имеет такие полномочия, уже лет 5, как не функционирует...
В общем, ПОПАЛИ мы конкретно...
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме